آشنایی با چند ابزار سئو کاربردی که باید بشناسید
نوشته شده توسط : hamed

seo (seo موتور جستجو) رویه کارهایی  سئو در مشهد  را در دست شما قرار میدهد که افراد دیگر براحتی بتوانند کسب و کار شما‌را پیدا نمایند. برای یاری به سعی شما در بهبود سئو، سئوکار 8 ابزار ریلکس بهینه سازی را به شما معرفی می نماید. استفاده از گزینه های ما مجانی، کارآمد و شل هست، حتی برای مبتدیان ! به این ترتیب سفارش می‌کنیم ابزارهای سهل وآسان seo را به شغل بگیرید!

ابزارهای مجانی

چه کسی یک ابزار رایگان را دوست ندارد، به ویژه زمانی که آن ابزار واقعه بزرگی را رقم بزند؟
1- گوگل آنالیتیک
گوگل آنالیتیک استاندارد ترین ابزار برای چک وب سایت هست. اگرکسب و شغل شما اینک از این ابزار برای محاسبه بر ترافیک سایت تان به کار گیری می کند، شانس بزرگی نصیبتان گردیده‌است، اما اگر اینطور نیست، نگران نباشید! برای آغاز دیر نیست، با راهنمای های سئوکار حتی مبتدیان نیز می‌توانید از این ابزار عالی به کار گیری کنند. گوگل آنالیتیک اطلاعاتی مانند این که چه صفحاتی در وب سایتتان دارای ترافیک بازدید بیشتری هستند، تعداد بازدیدکنندگان و فعالیت های کاربران، زمان حضور ومسیر خروج آنها را نمایش می دهد.
2- گوگل Insights
بوسیله گوگل Insights می توان سرعت برگه را چک نمود. آنچه که در پست‌های Moz مشاهده می شود، فرصت سریع بارگذاری برگه در جستجومی تواند تاثیر بسزایی در مرتبه بندی وب سایت داشته باشد. البته بسیاری از موسسه ها هیچ ایده ای به منظور بهبود سرعت بارگذاری وب سایت خود ندارند. گوگل Insights ابزاری می باشد که در این‌راه به شما امداد می کند. این ابزار به شما می گوید چرا می بایست وب سایت خود را تعمیر فرمائید وچگونه این کار را برای بارگذاری سریعتروب سایتتان جاری ساختن دهید.
ابزار گوگل اینترنت مستردر تمام عالم هوا داران متعددی دارااست ما نیزعاشق ابزار گوگل اینترنت مستر هستیم. این ابزار مجانی کارکشته، گزارشی از داده ها وبسایت ها، مانند لغات کلیدی اطلاعات، کلیک و غیره ... را نماد می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به ابزارهای گوگل اینترنت مستر مراجعه‌نمایید.
4- گوگل Trends
آیا کنجکاوید که بدانید دوستداشتنی ترین موضوعات در جستجوی گوگل کدامند؟ گوگل Trends دوست داستنی ترین موضوعات را در دست شما قرار می‌دهد. با استعمال از این ابزار می‌توانید محاسبه نمایید که کدام کلمه ها کلیدی بیشترین بازدید را درگوگل در یک بازۀ وقتی یا این که در یک مرز و بوم یا این که شهر خاص داشته اند . به خیال و خاطر آورید که وقتی که واژه و کلمه \"e-mail\" به \"email\" تبدیل شد: در نمونه پایین، گوگل فروپاشی \"e-mail\" در زمان 1‌سال را آرم می‌دهد.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: